Saturday, December 11, 2010

CONTEST LELONG : I LOVE MY SELF

Assalamualaikum wbt & Salam Muhibbah...

Sekarang adalah contest I Love my self...
Contest ni cik Ainiaa yang buat...



Ok...mau complete kan syarat... so saya mau tag 3 orang...
Asyu,
Wik
& dydue...

Untuk pengetahuan semua...anda masih berpeluang join sebab contest ni tamat pada
"31 Januari 2011"


Ok...ok lagi..haha... saya mencari gambar yang paling best! Last2, di bawah ni la gambar yang terpilih!

Di sinilah bermula sebuah kisah...



Saya ni kalau xda benda saya lebih suka diam2 dari bising (haha...kunun2 ni). Saya nama saya ida @ Rafidah. Tapi dalam pic di atas sya letak 'me' bererti saya... Tapi sekarang ni saya ada benda mau cerita... Sekarang ni saya 20 tahun tapi nanti menjelang 2011 akan meningkat la pulak lagi usia saya ni...hehe...

Waktu ni, kami masi budak skul lagi...Time ni time kami form 5...mau dekat cuti suda... Kami pun gambar2 la siap ketawa x control suda ni... Memang waktu tu meriah betul la...bising habis...

Lepas pulang sekolah jak, kami mesti melepak di kedai... Pulang rumah, rasa penat pula...pas tu terus jak tidur, alamatnya xda la kami belajar. Tapi, alhamdulillah result SPM kami semua OK juga...rezeki...

Tapi sekarang ni kami semua bawa diri di haluan memasing, yala...susa juga mau sama2...rezeki lain2... C ezza mau jadi stapnes suda. C lir mau jadi pembantu farmasi suda. C G-ya pun mau jadi stapnes juga macam c ezza. Pas tu, c Lea mau jadi inspektor kesihatan suda...

Saya pun mungkin bakal stapnes juga...cuma kami (saya, ezza, G-ya), x sama tempat study... Sekarang kalau kami behubung, kami guna FB or sms la... Tapi kami x lupa tu mau bejumpa setiap kali cuti hujung sem...macam sekarang la...

Saya ingat lagi buku diari kami share dulu...tapi syg.. sy tiada gambar tu buku...kalo x dapat la sy share d post nie =( ...

Akhir sekali... Kami akan jumpa di kedai cuti ni, mau ambil mood cam budak2 dulu kan...melepak di kedai... (Tapi maksudnya jalan2...bukan buat masalah jalanan)... haha...

-SELESAI-

0 Kata Pembaca: