Monday, December 20, 2010

Contest Kami Seiras

Assalamualaikum wbt & salam muhibbah...

Ni adalah contest kami seiras...
~dari http://princessyayah89.blogspot.com/ (nak join klik link itu ya...)



Ni adalah gambar me with her...



Saya padankan wajah saya dengan lovely friend saya.....dan bahagian yang paling seiras adalah pada bahagian mata kami. Tapi kalau lihat sekali, macam kembar jak... (eya ka?)...haha...


Slogan:
Saya suka blog the chronicles of yaya kerana menganjurkan contest yang best ni untuk blogger2. Selain itu, juga mempunyai blog yang lawa (cantik la g2) dan sweet ja tengok :)


Due: 13 Febuari 2011...

Saya akan tag kawan2 blog spt GADIE & ANIS...

3 Kata Pembaca:

Cik Yaya said...

wah..hehe ada seiras..thanks ye join contest ni dear..good luck ye!

HadifaR_LoVe said...

welcome & thnx! (^_^)

HadifaR_LoVe said...

Thnx :)